Platba, Doprava a Poplatky

Vždy sa nažíme doručiť Vám Vašu zásielku bezpečne a čo najskôr. Vieme, že keď si vyberiete svoje obľúbené produkty, chcete ho mať doma čím skôr, preto Vaše zásielky v pracovné dni štandardne doručujeme do 24 hodín. Navyše pri objednávke nad 70,- EUR  Vašu zásielku prepravíme kamkoľvek na území Slovenska úplne zdarma.

Platobné možnosti:

  • platba prevodom na bankový účet
  • platba na dobierku pre prevzatí tovaru
  • online platb kartou

 

V prípade spôsobu platby dobierkou plynie dodacia lehota dňom obdŕžania objednávky. V prípade spôsobu platby  platby kartou plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom)

 

Poplatky za prepravu:

Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou:                   5 EUR s DPH

Objednávka nad 70,- EUR:                                   bezplatne v rámci Slovenskej republiky

 

Transakčné poplatky:

  • Poplatok za platbu v hotovosti pri osobnom prevzatí:      bezplatne
  • Poplatok za dobierku (platbu pri doručení):                       bezplatne
  • Poplatok za platbu platobnou kartou:                                   bezplatne

 

Dôležité:

 

Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.

 

Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň.

Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. V prípade, že takýto balík preberiete a potvrdíte to svojim podpisom, je ďalšia reklamácia u dopravcu nemožná a zásielka sa považuje za doručenú.